keskiviikko 21. kesäkuuta 2017

Sokos // Make Up Storen meikkauspalvelu

Oon jo monta vuotta halunnut käydä Sokoksen Make Up Storen meikkauspalvelussa. Ideana on siis se, että saa varata ajan meikkiopastukseen. Tässä tunnin mittaisessa opastuksessa tehdään juhlameikki, häämeikki tai opetellaan sitä meikkaamisen osa-aluetta, johon haluat vinkkejä ja opastusta. Vaikka meikkaankin paljon ja tiedän osaavani esimerkiksi silmämeikin tekemisen, halusin saada kaikki vinkit kestävään meikkipohjaan ja muutenkin kestävään meikkiin. Syynä tähän tietysti on häät, jonne haluan tehdä meikin itse.

Minut ottikin vastaan ihana Minna, jonka kanssa homma synkkasi niinkin hyvin, että olisi varmaan pystytty jatkamaan juttua useammankin tunnin! Silmämeikistä käytiin pääpiirteet läpi. Näytin muutamia silmämeikkejä, joita olin itselleni tehnyt ja ammattilainenkin kelpuutti ne. Jee, kyllä mä oikeasti jotain osaan naamaani sutia! Lähinnä luomiväreistä puhuttaessa keskityttiin oikean primerin löytämiseen. Olin jo aikaisemmin tilannut Make Up Storen nettikaupasta kolme luomiväriä häämeikkiä varten. Luomivärit, jotka tilasin ovat tämä, tämä ja tämä.

Meikkipohja ja kulmat ovat mun epävarmuusaluetta. Tai, osaan tehdä meikkipohjan, mutta kun kyseessä on häämeikki, pitäisi pohjan kestää mahdollinen helle tai sade, itkut, hikoilut, tanssit ja olla hyvännäköinen vielä kuvissakin. Niinpä päädyttiin valitsemaan mulle oikeanlainen meikkivoide, puhuttiin primereista ja meikinkiinnitykseen tarkoitetuista suihkeista. Kulmien kanssa yllärinä tuli se, että käytän melko montaa tuotetta kulmien laittamiseen. Käytiinkin läpi kulmien muotoilua, niiden tuuheutta, kulmien laittamista ja oikean kulmavärin värin löytämistä. Ja laitettiin mun kulmat ihanasti - yhdellä tuotteella.

Minna sanoi meikkikuvieni perusteella, että eipä juuri voi mitään mulle enää opettaa, mutta kyllä mä aika paljon oppia sain. Nyt on paljon varmempi olo lähteä harjoittelemaan hääpäivän meikkiä, kun on oikeat välineet ja tietää, miten ja mitä pitää tehdä noin niinkun ammattilaisen vinkein. Meikkiopastuksen hinta on muuten 60€, mutta tuolla summalla saa valita MUS:n meikkejä sitten lopuksi. Omiksi tuotteikseni valikoitui ihana meikkivoide ja kunnon primer luomivärille.

Tässäpä siis oma kokemukseni Sokoksen Make Up Storen meikkauspalvelusta! 






Lähetä kommentti