lauantai 10. kesäkuuta 2017

Muutoksia ja uusia alkuja

Vaikka mulla on ollut jo kuukauden kesäloma, tuntuu musta, että mun varsinainen loma alkaa vasta tästä viikonlopusta. Oon jo vähän kyllästyny siihen, että hoen täällä kuinka oon ollu tosi kiireinen, mutta se nyt vaan pitää nytkin paikkansa. Viimeisen kuukauden aikana oon hoitanut viimesiä opintoasioita, eli koonnut opintoja, hakenut tutkinnon. Oon hoitanut kesän tukiasioita, saanut itselleni ensi vuodeksi työpaikan, kirjoittanut työsopparin, ollut bänditreeneissä, käynyt heittämässä keikan, juhlinut siskon synttäreitä ja valmistumista, alkanut taas tanssimaan (!), tehnyt vähän sihteerin hommia ja hoitanut Antin kanssa miljoona eri hääasiaa. Eilen mulle tuli pakottava tarve päästä bloggaamaan ja tää rauhallinen lauantai on omistettu kokonaan tälle blogille.

Tää blogi on junnannut paikallaan oikeastaan loppuvuodesta saakka. Siitä, kun aloin tekemään kandia, sain töitä, tein hullua päivää opintojen ja töiden kanssa, sairastuin ja viimeistelin kandin sairaalassa. On ollut olo, että mä haluaisin antaa tälle blogille ja myös lukijoille taas niin paljon enemmän. Tasaisen postaustahdin, hyvät itse ottamat kuvat, inspiraatiota ja hyvää oloa. Mua oikeasti vähän hävettää, miten retuperällä tää blogi on ollut. Mut hei. Nyt mulla on aikaa, koska nyt alkaa loma. Tottakai hääjuttuja pitää tehdä, mutta ne jutut on onneksi tosi mieluisia. Vaikka välillä jauhan täällä hääasioista, niin hääjuttujahan voi käydä lukemassa täältä.

Myös tää blogin ulkoasu on ollut mun ällötyksen kohde jo hetken aikaa ja uskon, että tässä kuukauden sisään blogin ilme muuttuu melkoisesti. Tää on uus alku tälle blogille ja se tarvitsee myös uuden freshimmän ilmeen. Voin luvata postauksista sen verran, että tulossa on piakkoin meikkitutoriaali  heleään kesä/hää/juhlameikkiin (oon tykästyny niiden tekemiseen!), arvonta, mun kuivan kesäihon ihonhoitorutiinit ja asiaa vaa'alla käymisestä. Mitä muuta keksinkään, se jää nähtävästi. Ja hei, muistakaa, että aina voi ehdottaa ja pyytää postausta.

Noniin, uus alku. Täältä mä tuun.


Kuvat: Pixabay

Lähetä kommentti