Sivut

maanantai 17. huhtikuuta 2017

Neiti kevät on tullut kaupunkiin

Normaalisti mä pyytelisin anteeksi mun huonoa postaustahtia ja hiljaiseloa, mutta en nyt. Mun kevät on ollu tosi kiireinen ja jossain vaiheessa huomasin, että mun aika ja energia ei vaan riitä jokaiseen asiaan ja mä en voi revetä moneen paikkaan yhtäaikaa. Tein aika radikaalinkin vedon, nimittäin häät, blogi ja musa-asiat on jäänyt tosi taka-alalle nyt viimeisen kahden kuukauden aikana. Onneksi musa-asioita on mainiot poikaset hoitamassa, hääjuttuja selvittelee Antti (se on mm. lähdössä yksin tekemään Seinäjoelle meidän kukkatilausta ja jopa tilaamaan mulle vihkisormusta) ja blogi nyt vaan on saanut hengitellä vähän aikaa.

Viimeiset kuusi viikkoa on pitäny sisällään vähän kaikkea, mutta silti musta on tuntunut, että oon tehny vaan töitä ja yrittäny järjestellä mun ja meidän elämän palasia kohdilleen. Musta on ihan hullua, että mä valmistun ja ens syksyn kuvioista mulla ei oo mitään tietoa! Nyt oon vaan paahtanut töissä ja viikonloppusin oon lukenu viimeiseen tenttiin ja tehnyt kandia. Kandihan on jo valmis, ainakin mun mielestä. Mä luulen, että mun ohjaaja on eri mieltä ja tähtää vähän korkeampaan arvosanaan mun kohdalla, mitä ite edes haluaisin.. Katsotaan, mitä ensi viikon esitarkastus tuo tullessaan..

Loppu pienikin vapaa-aika on mennyt lähinnä kotona ollessa. Antin ja mun työvuorot menee siinä mielessä vähän ristiin, että mä oon jo nukkumassa, kun Antti tulee kotiin, ja Antti jää tietty nukkumaan kun mä heräilen ja lähden töihin. Töiden jälkeen mä oon ollu aika poikki, joten oon antanu itelleni luvan vaan katsoa Netflixistä leffoja ja sarjoja..En oo muuten ees varmaan kertonut täällä, että Antti sai vakituisen työpaikan tässä vähän aika sitten! On sanomattakin selvää, että toisen vakituinen työpaikka on ihan älyttömän hieno juttu, mutta se myös samalla mahdollistaa sen, että mä voin hakea opiskelemaan ensi syksynä ja muutenki meidän tulevaisuuden suunnitelmat ehkä vähän kirkastui. Tosin, aika vaan näyttää, missä me ollaan esimerkiksi vuoden päästä.

Vaikka mua on älyttömästi harmittanu hiljaiselo blogin ja musa-asioiden saralta, on se toisaalta motivoinu mua. Mulla on varastossa blogipostausideoita ja oon pitkästä aikaa innostunu mm. asukuvien ottamisesta ja meikkaamisesta. Oon keränny idiksiä esimerkiks mielipidepostauksiin ja on tuolla pari liikuntaan ja hyvinvointiinkin liittyvää postausta, sekä postausta sellaisista asioista, joita en uskonut vielä tän vuoden puolella edes blogiin kirjoittavani.. Kaikki aikanaan kuitenkin. Musiikkiasioiden puolesta ollaan menossa siinä vaiheessa, että suunnitellaan meidän levyn kantta ja sisälehtistä ja parin viikon sisään meidän ensimmäinen pikkuruinen musiikkivideo ja sinkkujulkaisu uudelta levyltä tulee julki. Mua vähän jännittää kyllä tuon tietyn kappaleen julkaisu..

Ainiin ja blogiin on toivottavasti mahdollisimman pian tulossa myös uutta ulkoasua! Kunhan ensin saan sen kandin läpi ja toivottavasti viimeisen tentinkin.. 


1 kommentti:

  1. Taisin törmätä ekaa kertaa sun blogiin, mutta oli pakko tulla sanomaan, että sulla on näissä kuvissa tosi ihana meikki ja kampaus! :)

    VastaaPoista