Sivut

torstai 23. maaliskuuta 2017

Models Own ja minitutorial

Rakastan testata uusia meikkejä ja kokeilla uusia tutorialeja. Varsinkin luomiväreihin oon ihan koukussa! Sain Oletkaunis.fi sivustolta testiin itselleni uusia meikkejä ja olin tästä tosi innoissani! Testimeikeissä kun oli mukana mulle ihan tuntematon merkki, Models Own. Aluksi mun oli tarkoitus tehdä näillä meikeillä tosi heleä ja boheemi meikki, mutta innostuin näistä niin, että teinkin kimaltelevan bile/ilta/häämeikin. Ens viikolla aion poistua mukavuusalueeltani ja kokeilla oikeasti heleää ja vähemmän tummaa meikkiä! Innostuin vain niin kovasti näistä tuotteista ja juuri etenkin luomiväristä! Mulla ei oo ikinä ollut näin hyvää ja pigmentikästä luomiväriä, kuin mitä Models Ownin luomivärit oli. Nää luomivärit hakkas mun aikaisemman lempparin, Nyxin, luomivärit ihan 100-0.

Aluksi tottakai pesin kasvot ja laitoin niihin kosteusvoiteen. Ensimmäisenä pääsi testiin primer.

L.A. Girl- Pro Prep Primer on tosi pehmeää ja kosteuttavan oloista primeriä. Mua aluksi hätkähdytti se, että se on väritöntä (oon jotenkin tottunut valkoisiin primereihin). Primer levittyy tosi hyvin kasvoille ja tähän kuivaankin talvi-ihoon jättää miellyttävän tunteen. Aluksi pelkäsin juuri pehmeästä tunteesta johtuen, että meikkivoide ei levittyisi hyvin kasvoille, vaan jäisi rantuina ihon pintaan. Tätä ei tarvinnut myöskään kovinkaan paljoa juuri sen levittyvyyden takia. Ihoa hoitavasta E-vitamiinista pisteet! 

Levitin kasvoille seuraavaksi Models Ownin Runway Foundationia ja sävy on mulla Bisque. Mua aina pelottaa tilata netistä meikkivoiteita, sillä yleensä sävyt on liian tummia mutta tämäpä oli mulle kyllä juuri passeli sävy! Pumppupullosta ei tullut kerralla liikaa, joten siitä pisteet. Meikkivoide oli tosi kevyttä, mutta peittävää. Tummien silmänalusten alle piti pistää kaksi kerrosta meikkivoidetta, mutta se on aika pieni vaiva siihen nähden, että normaalisti siinä on meikkivoide, peitepuikko, puuteri ja taas peitepuikko. Meikkivoide jätti iholle kivan tunteen ja juuri kevyen näköisen lookin. Arkimeikkiin oikein hyvä yhdellä kerroksella, bailumeikkiin kaksi kerrosta hyvä! Primerin ja meikkivoiteen jälkeen naamataulu näyttää tältä: ( laitoin kulmat mun luottotuotteella tässä välissä myös)

Seuraavana vuorossa oli ihanin vaihe, nimittäin silmämeikki! 

Luomiväripaletti on Models Ownin Supernatural. Nuo sävyt on ihania ja niillä voi luoda tosi hyvin juurikin tummemman bailumeikin, kuin raikkaan keväisen meikin myös. (tämä keväinen meikki luvassa siis ensi viikolla). 

Aloitin meikin levittämällä koko liikkuvalle luomelle sävyä Mythical. Tämän jälkeen pienemmällä pensselillä laitoin ulkonurkkaan sekä alaluomen ulkonurkkaan sävyä Curse. Kolmanneksi väriksi keskelle laitoin erittäin kimaltelevaa Paranormalia. Tämän jälkeen häivytin isommalla pensselillä selkeät värien rajat, jotta luomiväristä tulisi "liukuva". 

Tämän jälkeen lisäsin blingiä ja levitin sisänurkkaan ja alaluomelle sävyä Phenomenon. Tässäpä myös erittäin ihana pigmenttinen kultahohteinen luomiväri! 

Luomivärien jälkeen rajasin silmät ruskealla sävyllä Absolute New York Shimmer Eyelinerilla. Ruskea sävy eyelinerissä on tosi hyvä valinta, jos kavahtaa vahvoja mustia rajauksia. Kannattaa muistaa, että varsinkin kuvissa silmät on hyvät olla edes vähän rajatut, jotta niiden muoto tulee esille paremmin. Ripsivärinä käytin Models Ownin Macig Extreme Volumising mascaraa. Ripsiväri itsessään tuntui tosi hyvältä ja levittyi nätisti, tosin ehkä useasta kerroksesta johtuen vähän suoristi ripsiä. Harja pitää tilata näihin erikseen ja otin tuollaisen todella tuuhean harjan! Erittäin hyvä harja arkimeikin tekemiseen! Tuuheudesta huolimatta ripsivärin laitto ei ollut sotkuista, vaikka esimerkiksi ihan juureen olikin hankalaa laittaa ripsiväriä noinkin isolla harjalla. Oma moka tosin, kun niin ison tilasin! 

Loppusilaukseksi laitoin poskipäille Models Ownin Sculp & Glow korostuspuuteria sävyssä Golden Sand. Ihanasti korostava puuteri, joka ei jätä kasvoja liian kiiltäviksi. Tästä tulee kyllä mun yks rakkaustuote myös tälle keväälle! Löysin myös mun tulevan häähuulipunan tästä testierästä. Models Ownin Lix Liquid Lipstick on ihana! Tuoksuu karkilta, mun huulille täydellinen luonnollinen sävy, ei kuivata huulia ja mahtuu näppärästi käsilaukkuun. Niin ja sävy oli mulla Butter Crunch. Lopulta meikki näytti kokonaisuudessaan tältä: (nähtävillä myös Instagramissa @pikkuauroora)

Kas tässä tämä minitutorial! Veikkaanpa, että mulla ei ole enää paluuta mihin muuhun luomiväreihin, kuin Models Ownin paletteihin. Onko tää merkki teille muille tuttu?


1 kommentti: