sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

Maailma näyttää niin kauniilta, kun valo heijastuu kasvoille ikkunoista

Tää viikko on mennyt ihan älyttömän nopeasti taas. En tiedä, johtuuko se viime viikon sairasteluista vai mistä, mutta musta tuntu, ettei tää viikko lähteny käyntiin jotenkin ollenkaan. Liikuntaakaan en jaksanut harrastaa, kun kaksi kertaa ja vaikka yritin ottaa kevyesti, olin aika kuollut molempien treenien jälkeen. Ens viikolla pitää taas yrittää liikkua vähän enemmän, sillä huomaan mun olossa kyllä sen, että treenikerrat puolittu tällä viikolla. Huomenna mulla alkaa seittämän viikon sijaisuus yhdessä päiväkodissa! Vähän jännittää, kun pitäisi samalla hoitaa viimesiä koulujuttuja ja kandia pois alta, mutta onneks viikonloput on sitten aikaa.

Oon taas pitkästä aikaa alkanu aikatauluttamaan mun elämää ihan kunnolla ja pitkästä aikaa se ei enää ahdista. Jossai vaiheessa mua ahdisti ihan hirveästi se, että mulla oli aikataulutettu mun viikot ja kaikki menemiset ja treenit. Lopetin sen joksikin aikaa, koska vihasin avata kalenteria. Kun näin aikataulun, tuli ihan hirveä kiireen tuntu, vaikka sen takiahan aikataulutusta tehdään, ettei hommat kasaannu ja kiirettä tule. Oon nyt kuitenkin tammikuun lopusta aikatauluttanu mun elämääni tosi tarkasti ja realistisesti. Oon myös muistanu jättää tilaa levolle ja ihan vapaaseen hengailuun. Musta on ihanaa viikonloppuna katsoa kalenteria ja huomata, että oon saanut siihen mennessä tehtyä kaikki jutut ja oon pysynyt aikataulussa. Uuden twistin tähän tuo juuri nuo työt, mutta en nää sitäkään ongelmana. Tosin juuri kahdeksan viikon ajan viikonloppuina ei juuri varmaan sosiaalista elämää harrasteta, vaan istun tiiviisti koneen ääressä kirjoittamassa kandia.

Mulla on pitkästä aikaa tosi hyvä fiilis kaikesta. Sellanen olo et mä jaksan ja selviydyn ja et mä pääsen niihin tavotteisiin, joita mä oon itselleni laittanut. Ekan kerran varmaan kahteen vuoteen mulla on sellanen luottavainen olo koko elämään. Tähän kevääseen, kesään ja ens syksyynkin. Nyt lähden suihkuun ja pakkailemaan huomisia kamoja vähäsen! Tällä viikolla muuten tulossa postausta ainakin itsetunnosta ja liikunnasta, joten pysyhän kuulolla!

Tehokasta viikkoa!

 

Lähetä kommentti