maanantai 13. helmikuuta 2017

Ihanaa treeniä!

Oon heikkona urheiluvaatteisiin. Rakastan katsella ihania urheiluvaatteita, erilaisia kuoseja ja värejä, ja, saan hyvinvointia myös hyvistä urheiluvaatteista. Täytyyhän varusteet olla kunnossa, jotta voi treenin tehdä ihan rauhassa ja hyvillä mielin.

Oon kuolannut Fitverstaan instassa useilla tyypeillä aivan ihania Ompelimo Pinkkiheidin Herttahousuja. Mulla on melko kapea vyötärö, leveä lantio ja iso pylly, joten hyvän malliset housut on tosi tärkeet liikkumisessa. Istuvuus, söpöys, mukavuus ja se, että housut eivät näy läpi, ovat tärkeitä ominaisuuksia treenihousuissa. Onneksi sainkin itselleni testiin Pinkkiheidin ihanat ihanat herttahousut kuolaamallani pantterikuvioinnilla!



Oon aivan rakastunut näihin housuihin! Jo ulkoisesti pantterikuosi sekä pieni kimalle saa multa pisteet sen lisäksi, että kaikki mun treenipaidat käy näiden housujen kanssa yhteen. Tykkään siitä, että housut ovat edestä täysin mustat ja että pantterikuvion leikkaus kulkee takapuolen päältä polvitaipeeseen muodostaen sydämen mallisen linjan. Tämä linja tekee kyllä oikeutta peräsimelle! ;)


Oon testannut housuja tanssissa, lenkkeillessä sekä salitreenissä. Housut pysyvät paikallaan, eivät näy kyykkäillessä läpi ja on tosi mukavat päällä. Tykkään hirmuisesti myös tuosta paksusta ja korkeasta vyötärökaistaleesta, sillä se auttaa istuvuudessa tosi paljon. Nämä ovat myös ensimmäiset urheiluhousut, joidenka lahkeissa ei ole kymmentä senttiä ylimääräistä lahjetta, vaan lahkeet on tällaiselle kääpiöllekin sopivan mittaiset!

Suosittelen kyllä näitä ihania treeneihin ja luulen, että munkin on kotiutettava toiset samanlaiset eri kuosilla. Kuoseja ja muita Ompelimo Pinkkiheidin tuotteita pääset muuten katselemaan täältä!

Onko teille Pinkkiheidin tuotteet tuttuja? Onko täällä muita,
joiden kroppa on ongelmallisen mallinen treenihousuille? 

1 kommentti :