Sivut

torstai 23. helmikuuta 2017

Bridal Bootcamp viikko 6

Noniin, nyt on aika tehdä puolivälin katsaus Fitverstaan Bridal Bootcamp ohjelman tuloksiin! Kuten jo alussa sanoin, päätavoitteenani on saada taas liikunta osaksi arkea, ruokailut kuriin ja löytää liikunnan ilo. Siinä samassa oletettavasti kroppa myös muuttuu ja kiinteytyy.

Oon tykänny ihan älyttömästi Fitverstaan treeneistä. Ne on haastavia, mutta ite en oo kokenut niitä ylivoimaisiksi. Joinakin päivinä, kun en ole itse jaksanut salin puolella reuhua treeniä läpi, oon valinnut treeniin sopivan ryhmäliikunnan. Muutenkin ryhmäliikunnoissa on tullut ravattua melko paljon. Syömisissä suurin muutos on niiden säännöllistyminen ja se näkyy olossa, samoin kuin liikuntakin. Oon ollu paljon paremmalla tuulella taas, iho voi paremmin ja energiaa on riittänyt. Ruokailuissa oon sallinut itselleni herkkuja tai hemmottelua, koska tiedän, että totaalikieltäytyminen ei mun kohdalla toimi. Tarkoitus on kuitenkin löytää se tasapaino elämään herkkujenkin kannalta.
Nyt taas muistaa, miksi mä tykkäsin urheilla ja miksi mä tykkäsin salilla käydä. Vähän meinaa harmittaa, että viime kevään jälkeen treenaaminen jäi kokonaan, mutta täytyy muistaa sekin, ettei se nyt välttämättä ollut varsinaisesti musta itsestä kiinni.

Nyt teitä sitten varmaan kiinnostaa tulokset! Tää viikko on mennyt sängynpohjalla kipeänä, joten viikon treenit on jääneet välistä ja vaakaakaan ei saa liikaa tuijottaa. Muutama viikko sitten paino junnasi ja junnasi, kunnes tajusin, että syön liian vähän.. Nostin ruokamääriä ja pikkuhiljaa se sitkeästi jumissa ollut paino lähtikin sitten tippumaan. Tässä vaiheessa kiloja on lähtenyt tässä vaiheessa 3kg, viime lokakuusta yhteensä 6kg.Tammikuun alusta lantiolta ja vatsan seudulta senttejä on lähtenyt 2.5cm, vyötäröltä 3cm ja reisistä jopa 4cm! Peppun ympärysmittaan on tullut lisää 2.5cm, mutta sehän ei meitä haittaa.Vaikka eteneminen ja tulokset voisivat toki olla parempia tässä vaiheessa, oon tyytyväinen tähän missä oon menossa. Oon sen niin monta kertaa nähnyt, että kiirehtimällä laihduttamista teen vaan itselleni hallaa.

Tyytyväisin olen siihen, että nään peilikuvassa jo muutokset. Testasin myös viikonloppuna mun häämekkoa ja se istui jo paljon paremmin päälle ja mm. "selkäläskit" on hävinneet! Harmi, etten voi laittaa kuvaa mekosta tänne..Alla vielä kuvaa tämän hetken kropasta. Pikkuhiljaa sieltä se vyötärö ja tutut muodot taas näkyy!


Onko täällä muita Bridal Bootcampilaisia?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti