Sivut

lauantai 17. joulukuuta 2016

Missä mä oon ollu?

Nyt vihdoin mulla on aikaa istua koneen ääreen ja tulla naputtelemaan tänne juttuja! Mä oon pahoillani siitä, että viimeisten viikkojen aikana mua ei oo täällä blogissa näkyny kovin paljon saatika sitten säännöllisesti. Viimeviikkoina kouluhommat on painanu aika kovastikkin päälle harjoittelun ja muiden hommien takia, enkä oo yksinkertaisesti vapaa-ajalla jaksanut tulla tänne kirjoittelemaan! Kuvaaminen on ollut hieman haasteellista myös, koska valoa on aika rajoitetusti päivisin ja juuri silloinhan oon jossain muualla, kuin kotona. Eilen alkoi kuitenkin loma ja kohtahan tuo vuosikin vaihtuu!

Loman ja vuoden vaihtumisen kunniaksi oon nyt päättänyt ottaa itseäni niskasta kiinni monessakin asiassa. Musta tuntuu, että mulla on asiat olleet vähän levällään koko syksyn, enkä oo pystyny panostamaan täysiä oikein mihinkään, kun koko ajan vaan on sellainen olo, että pitäisi olla tekemässä miljoonaa muutakin asiaa. Kuten jo erokirjeessä mainitsinkin, ootan ihan hirveästi tämän vuoden loppumista. Ootan sitä, että arki jotenkin tasoittuisi ja että Antti on mun kanssa just arkena kotona.
Vaikka tuun katumaan seuraavaa lausetta varmaan keväällä, niin ootan kyllä kovasti myös kandin kirjoittamista!

Mä oon aina ollu vähän penseä tekemään lupauksia uudelle vuodelle, mutta nyt mä aion pari sellaista tehdä. Aion ottaa itseäni kunnolla niskasta kiinni ja alkaa liikkumaan ja syömään vähän paremmin, sillä pitäis mahtua esimerkiks yhteen häämekkoon..!  Aion myös ottaa itseäni niskasta kiinni tän blogin suhteen ja alkaa postailemaan taas säännöllisesti.

Edelleenkin kehoitan, että alatte seuraamaan mua Instagramissa , sillä sielläpä mun kuulumisia näkee vähän enemmän ja useammin, kuin täällä. Kun niistä hääjutuista moni vieläkin kyselee, niin hääblogin puolelle pääset tästä ! Tuolla on kaikkea mahdollista liittyen meidän häihin ja tahti varmana kiristyy alkuvuodesta, sillä tajusin just että enää 8kk niin ollaan jo lähellä meidän häitä!

Mutta miten teillä menee? Jos sulla on joku kiva blogijoulukalenteri, ni linkkaappa
se tuohon alas! Haluan jouluista luettavaa! 


4 kommenttia:

  1. Kiva, että sulta tuli pitkästä aikaa postausta! :) Multa löytyy blogijoulukalenteri täältä --> http://jennyjmoments.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, että joku on kerennyt kaipailemaan!:) Meenpäs katsomaan tuon kalenterin!

      Poista
  2. Kiva saada lukea sun kuulumisia pitkästä aikaa! :) Mun blogissa on joulukalenteri meneillään:
    https://kuviakinkiinnostaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista