keskiviikko 2. marraskuuta 2016

Minua etsimässä

Puhuin teille aikaisemmin tässä postauksessa siitä, miten hämmentävää oli huomata, ettei ennen niin kovasti rakas nahkatakki enää tuntunut yhtään minulta itseltäni. Tänä syksynä oon jotenkin hirveästi miettinyt minua ja sitä, millainen olen ollut ja sitten taas sellainen, millainen haluan olla. Ei voi sanoa, että tällä koettaisiin mitään identiteettikriisiä, vaan puhdasta pohdiskelua siitä, millainen mä haluan olla ja mitkä mun mieltymykset esimerkiksi vaatetyylissä ja ulkonäössä nykyään on.

Kun Anttikin on nyt viikot pois, on enemmän omaa aikaa ja on pakko keksiä tekemistä koulutöiden ohelle. Ehkä tämä oman ajan lisääntyminenkin on tarjonnut nyt paljon aikaa sille pohdinnalle, mitä itseni kanssa teen. On ihanaa huomata, että pitkästä aikaa etsin inspiraatiokuvia Instagramista ja Pinterestistä! Käyn mielessäni vaatekaappia läpi ja teen inventaariota mielessäni ja suunnittelen, mitä vaatteita alan pikkuhiljaa sinne haalia. Ennen halusin olla räväkkä pukeutumiseltani ja tottakai tietty räväkkyys pysyy vieläkin varmasti pukeutumisessa. Oon huomannut, että mun muotoja korostavat asut on alkanut miellyttää silmää yhä enemmän ja räväkkyyden rinnalle on astunut tietty naisellisuus.

Yksi jopa minua vähän huolestuttava muutos, jonka haluaisin tehdä, on hiusten värjääminen. Ruskeat hiukset on alkaneet kiehtomaan mua yhä enemmän ja oon pitkään jo haaveillut hiusten värjäämisestä. Toisaalta tiedän, että menen itseni kanssa ihan hukkaan, jos peilistä ei katso takaisin se tuttu punapää. Oon tottunut olemaan punaisilla hiuksilla ja ne on kasvaneet jo melko suureksi osaksi omaa identiteettiä. Saapa nähdä, miten hiusten käy..

Yksi suurin muutos, mitä haluan itseni kanssa tehdä, on taas urheilun aloittaminen. Mun kroppa on ollut aika koville viime keväästä saakka, joten urheilut on jääneet hyvin vähiin. Nyt on pitkästä aikaa intoa ja motivaatiota aloittaa liikunta. Kaipaan sitä hyvää oloa liikunnan jälkeen!

Tällaista pohdintaa tähän iltaan. Tällä viikolla tulossa taas
pitkästä aikaa esittelyyn muuten kirpparilöytöjä, kun niitä toiveissa pyysitte!:) 

Onko muilla tällaisia pohdintoja ja itsensä uudistamiskausia?

 

2 kommenttia :

  1. Heips! Bongasin sun blogin Krissun blogin Unihiekkaa Hiuksissa kautta. Vaikuttaa heti jo mua miellyttävältä blogilta joten jään seuraamaan! :)

    Itse oon kans viime vuosina halunnut hankkia vaatteita, jotka korostavat kroppani hyviä puolia! Eli naisellisuus on in myös minulla :) Ennen rakastin violettia yli kaiken ja värikkäitä vaatteita, nykyään musta, valkoinen ja punainen on kovia sanoja.

    VastaaPoista
  2. Mä olen niin käynyt tuon vaiheen läpi, kun oma ulkonäko ei tunnu enää itseltä. Mä olin vielä kolme vuotta sitten niin rekkalesbo kuin voi olla ja jossain vaiheessa tuli ekstenttiaalinen kriisi ja mietin, voinko lähteä mukavasta miehekkäästä tyylistäni ja kokeilla jotakin naisellista. Se tuntui huijaukselta. Nykyisin olen melko naisellinen, käytän joinakin päivinä jopa hametta, hui, tukka on kasvanut ja olen tosi tyytyväinen, että uskalsin lähteä kokeilemaan jotain uutta!

    VastaaPoista