Sivut

maanantai 14. marraskuuta 2016

Meidän häät

Sain teiltä lukijoilta ihan hirveästi toiveita kirjoittaa meidän hääjutuista! Tottahan toki mielelläni hääasioita kirjoittelen blogiin ja varsinkin, jos sitä toivotaan. Oon muutamassa sivulauseessa aikaisemmissa postauksissa maininnut, että kirjoitan hääblogia, mutta nyt koin kuitenkin aiheelliseksi tehdä kokonaan erillisen postauksen myös tänne lifestyleblogin puolelle aiheesta. Eli, hääblogini nimi on Aamuruskon häät ja se löytyypi tuon linkin takaa ja myös tuolta oikealta, jossa lukee "Hääblogi".

Mietin aluksi tosi paljon sitä, kirjoitanko hääjuttuja tänne blogiin vai teenkö hääasioille kokonaan eri blogin. Päädyin eri blogiin sen takia, että koin tämän blogin ja hääblogin yleisön kovastikkin erilaisiksi keskenään sekä myös ikäjakauma on selkeästi erilainen näiden blogien välillä. Toisaalta halusin myös erillisen paikan, jossa höpistä hääjuttuja vaikka joka päivä ilman, että mulle tulee siitä olo, että olen jauhanut häistä nyt jo liikaa. Tämä blogi on kuitenkin omistettu lifestylelle.

Kirjoittelen tännekin hääjuttuja tottakai niiltä osin, miten postauksen aihe tänne sopii. Esimerkiksi häämeikkiä testaillessa tulen tänne varmasti myös laittamaan saman tutorialin, koska meikkiasiat on tämän blogin keskeinen aihepiiri. Mutta sitten esimerkiksi koen, että tämän blogin yleisöä ei välttämättä kattauskokeilut juurikaan kiinnosta, vaan ne jää hääyleisölle ja hääblogiin.




Mutta nyt lyhyesti itse häiden suunnittelusta voin sanoa, että se on ollut erittäin ihanaa ja melkeinpä kokonaan stressitöntä! Oon niin tyytyväinen, että on tämä vuosi aikaa suunnitella ja toteuttaa häitä pikkuhiljaa, ilman kiireen tuntua. Toki varmasti lähempänä pipo alkaa kiristämään, mutta ajatuksena on hoitaa asiat niin, että myös hääviikon voisi ottaa rennosti ilman itkupotkuraivareita.

Asiat on tällä hetkellä mallillaan, sillä ollaan hommattu jo kaikki isoimmat ja tärkeimmät asiat kuntoon. On juhlapaikka, catering, bändi sekä tietenkin mun häämekko. On varattu kirkot ja liput häämessuillekin on tullut hommattua! Oon myös aikatauluttanut ensi keväälle mulle ja Antille suunnitelman, jonka mukaan aletaan häitä järjestämään ihan kunnolla. Veikkaan, että tämä meidän ihanainen kaksio tursuaa kesällä hääkoristetta!

Mutta näin, lyhyestä virsi kaunis. Jos hääjutut, suunnitelmat ja meidän häät yleensäkkin kiinnostaa, suosittelen kurkkimaan hääblogin puolelle! Jos tulee mieleen myös jokin postaus liittyen häihin, jonka haluaisit mun toteuttavan, vinkkaa toki ideasi tähän postaukseen tai hääblogin puolelle. Ja edelleenkin Instagramissa tulee ilmoiteltua hääjärjestelyistä ja myöskin hääpostauksista, joten alappa seurailemaan sieltä mua, nimimerkkihän oli @pikkuauroora.

Ihanaa ja rakkaudentäyteistä alkuviikkoa!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti