tiistai 8. marraskuuta 2016

Instagraminspiraatio!

Hei tyypit! Näin Kristiinan blogissa postauksen, jossa hän pyysi teitä lukijoita kommentoimaan oman Instanimimerkkinsä. Oon jo pitkään kaipaillut uusia seurattavia Instagramiin ja en ymmärrä, miksi en ole tätä aikaisemmin keksinyt! Kommentoikaa mulle tähän postaukseen oman Instagraminne nimimerkki, niin käyn katsomassa tilinne. Kiintoisimpiin liityn tottakai seuraajaksi. Haussa olisi kiva, vähän erilainen ja inspiroiva tili, jota alkaa seurata. Kaipaan arkipäivien piristystä ja kauniit Instagramkuvathan sitä tarjoaa!

Instagramtilisi teemalla ei ole minulle väliä, olipa se sitten blogin käyntikortti, ihan tavallista omaa elämää, eläimiä tai ruokakuvia. Kunhan se inspiroi. 

Itse käytän Instagramia esimerkiksi siihen, että postaan sinne aina tiedon uudesta postauksesta. Lisänä tietenkin myös mun muuta elämää, josta ei postauksen verran asiaa blogin puolelle tule. Jos sua siis kiinnostaa mun elämä bloginkin ulkopuolella, kannattaa pysyä matkassa mun Instagramissa, @pikkuauroora .

Nyt tykitelkää nimimerkkejänne tänne rohkeasti vain!:)

 

14 kommenttia :

  1. mut löytää instasta nimimerkillä _jenzxy_ :)

    VastaaPoista
  2. Hei jee kiva postausidis! :-)
    Mun instaan löytää nimellä sinauu

    VastaaPoista
  3. piiude_ välillä useammin ja välillä pidempiä taukoja kuvista, arkea ja elämää, kuvia laidasta laitaan kaikesta.

    VastaaPoista
  4. Hehee kiva postaus B) terkuin @mustavalas

    VastaaPoista
  5. @liidelz

    Tuossapa mun :) Sieltä löytyy aika paljon reissuja, ruokaa, luontoa ja elämän kauniita pikkujuttuja.

    VastaaPoista