Sivut

perjantai 18. marraskuuta 2016

Hiusten uusi look!



Viime perjantaina se tapahtui. Olin jo pitkään miettinyt hiusten leikkaamista, koska latvat oli ihan hirveätä hamppua, koko ajan takussa ja koko ajan jossain kiinni. Kun hiusten latvoja puristi, kuului kuivaa rutinaa ja suihkusta tullessa latvat oli oikeastaan jo minuutin päästä kuivat. Eli ei todellakaan ihannetilanne jo valmiiksi kuivalle luonnonkiharalle. Perjantaina päivällä laitoin viestiä Kampaamo Verstaalle, ihanalle Tiialle, että löytyiskö aikaa ja nopeasti. Pelkäsin, että muutan mieleni hiusten leikkuusta kokonaan! Ja löytyihän se aika, viidentoistaminuutin päähän!



Verstaalle saapuessa Tiia olikin mua jo vastassa ja päästiin hommiin. Kerroin hiushistoriastani ja nykyisestä tilanteesta sekä siitä, että haluaisin kasvattaa häihin kuitenkin hyväkuntoiset hiukset, enkä hamppukasaa. Tiia ymmärti oikein hyvin mun vision ja sen, mitä hain. Tiia otti myös ihanasti huomioon mun luonnonkiharat hiukset, sillä mua pelotti, että kihartuessa niistä tulee liian lyhyet ja tätimäiset. Jätettiin kiva kihartumisvara ja näistä tuli ihan täydellisen mittaiset!

En ollu ennen käynyt Verstaalla, mutta tykkäsin paikasta tosi paljon! Musta oli ihana kun ympärillä kävi puheensorina ja Tiiankin kanssa heti löydettiin keskusteltavaa! Olin aika stresseissä vielä harkkapäivästä, mutta ton reissun jälkeen mulla oli tosi rentoutunut ja fresh fiilis - Tiian kanssa höpöttely todellakin vei ajatukset muualle.  Väriä ei (vielä) lähdetty muuttamaan bruneteksi, jota vähän olen miettinyt. Mulle laitettiin colormask, joten sain vähän uutta väriä viikonloppuun, sekä lisää miettimisaikaa värjäyshommiin.. Siis miten vaikeaa voi olla päättää oma hiusväri, kertokaa!?

Mutta hiuksiin vielä. Oon aina luullut, että mä oon sellainen todella pitkien hiusten tyylinen typykkä, mutta nää hiukset on kyllä saaneet mut vähän toisiin aatoksiin. Tykkään näistä ihan hirveästi ja nää on niin ihanan helpon oloset verrattuna siihen takkuhamppuun.. En tietenkään mennyt noin vaan leikkaamaan huonoja latvoja pois, vaan mitta oli tarkkaan mietitty. Mulle on tosi tärkeetä hiuksissa se, että se muokkautuu moneen eri tyyliin ja saan laitettua sitä miten haluan. Tämän viikon aikana hiukset on olleen helpot niin harkassa, salilla kuin myös baariin laitettavana. Ihanaa, kun ei tarvii enää miettiä, miten kuivuuden saa piilotettua ja miksi hiukset ei asetu kunnolla. Tässä nyt kolme erilaista tyyliä menneeltä viikolta, miten oon hiuksia pitänyt.


8 kommenttia:

  1. Tuollaiset lyhyetkin hiukset sopii kyllä sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  2. Noi sopii kyllä kuvien perusteella tosi hyvin sulle! Ite oon jo pitkään miettiny kans et mitähän tälle päälleen tekis, aina kans kuvitellu pidempien hiusten olevan mun juttu, mut tuli selkanen fiilis et pitäskö repästä? :D

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana malli! Rohkea päätös :)
    Itsekin oon ollut ennen pitkähiuksinen, mutta kun vuosi sitten kokeilin polkkaa, niin nyt on tyyli jo ihan vakiintunut mulle! Tosi helppo ja muunneltavissa esim. "dip dye" tyylillä, jota aion ainakin itse kokeilla seuraavaksi shokkiväreillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpä itekin kokeilla noita eri shokkivärejä!:)

      Poista
  4. Hirmuisen hyvin sopii sulle! Kadehdin siun luonnonkiharoita kyllä niin paljon.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia!:) Noo näissä on hyvät ja huonot puolensa.:D

      Poista