sunnuntai 23. lokakuuta 2016

Inspiraatiota hyvinvointiin

Mulle oma tyyli, vaatekokonaisuuksien miettiminen ja vaikkapa meikkaaminen on ollut aina tapa rentoutua ja saada itselleni hyvä olo. Vaikka enhän mä jaksa meikata esimerkiksi yliopistolle tai harjoitteluun, on se silti mulle rakas asia. Ja koska en jaksa meikata, on arkena mun tyyli ja omanlaiset vaatteet olleet aina myöskin tosi rakas ja tärkeä asia siinä, että voin hyvin. Mä oon laiminlyönyt viime aikoina oman tyylini ja ylipäätänsä itsestäni huolen pitämisen. On ollut muita asioita mielessä ja energiaa ei ole löytynyt siihen, että panostaisi omaan itseensä. Ajattelin jo aikasemmin, että nyt pitää tarttua itseäni niskasta kiinni ja panostaa itseeni niin meikin, tyylin kuin hyvinvoinninkin kannalta.

Viime viikolla meidän arki muuttui, kun Antti sai yllättäen loppuvuodeksi töitä toiselta paikkakunnalta ja nyt viimein oli käytävä toimeen oman hyvinvoinnin hyväksi. Tällä hetkellä arkiviikkoina yksin oleminen ei oo mitään suurinta herkkua, joten tää projekti tarjoaa ainakin ajanvietettä sille ajalle, mikä jää yliopiston opinnoista jäljelle. Meillä alkaa nyt keskiviikkona syventävä harjoittelu, joten jaksamisenkin takia on tärkeää, että voi hyvin ja tekee myös niitä asioita, joista tykkää. Nyt kokosinkin itselleni pienet kollaasit siitä, mikä inspiroi mua tänä syksynä meikin, tyylin kuin elämänkin osalta!



Oon aivan rakastunut taas vähän vahvempiin meikkeihin ja esimerkiksi huulilakkoihin ja mattahuulipuniin. Isot, lämpimät neuleet on myös nyt aika kova juttu! Rakastan vähän boheemia tyyliä ja on ihanaa tehdä myös sen tyylisiä meikkejä. Haluan myös aloittaa aktiivisesti urheilun, sillä muutama kilo olisi pudotettavana. 

Onko täällä muita, joilla syksy tuo mukanaan
omaan hyvinvointiin keskittyvän pienen projektin?

 

Lähetä kommentti