perjantai 2. syyskuuta 2016

Back to School outfit #2

Tässäpä tämän viikon toinen asu! Tämänkin asun tuotteet on DefShopilta. Takki on JACQUELINE de YOUNGin ja oon aivan ihastunut tuohon! Takki on lämmin ja uskon sillä pärjääväni pitkälle syksyyn. Alle mahtuu kivasti myös paksumpi villapaita kylmemmillä keleillä. Väriltään ja tyyliltään takki käy myös moneen asuun, joka on tietenkin plussaa!

Mekko taas on Piecesiltä. Tykkään tuosta pienestä rypytyksestä sivussa. Mekko menee ihan pelkästään mekkona vielä nyt alkusyksystä, mutta myös housujen kanssa talvella. Ostin tämän myös vähän jo tulevaa harjoittelua silmälläpitäen. Mekko on myös kivan rento ja myöskin muokkautuu moneen eri asuun!



Mitäs tykkäsitte tästä asusta?

Ihanaa viikonloppua! Pus!

Toteutettu yhteistyössä DefShopin kanssa

10 kommenttia :

  1. Ihana kokonaisuus, mun mielestä jotenkin sopivan persoonallinen mut ei kuitenkaan "liian" huomiota herättävä :)

    VastaaPoista
  2. Tuo takki on kyllä tosi ihana! Sopii sulle hyvin, varsinkin hiusten väriin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Mä harvoin tykkään sinisävysistä vaatteista itellä mutta tää oli jotenki kiva

      Poista
  3. Vau miten ihana takki! Sopii sulle todella kivasti :)♥

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tää asu ei iskeny niin paljoa (sopii siis kyllä sulle mutta noi värit sun muut ei jotenki oo yhtään mua), mut noin ylipäätään tykkään sun tyylistä hirmu paljon :) Oon pidemmän aikaa vilkuillu sun blogia ain silloin tällöin, mut liityin ny vihdoin ihan lukijaks :D

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista