Sivut

torstai 4. elokuuta 2016

Sitä ja tätä

Annoitte mulle piiitkän aikaa sitten kysymyksiä, joihin mun piti tehdä vastausvideo. Pienistä teknisistä syistä johtuen en saanut videota tehtyä. Oon jakanut nää vastaukset kahteen eri postaukseen ja tässä postauksessa vastaan kysymyksiin bloggaamisesta, kauneudesta, tulevaisuudesta,haaveista ja ihmissuhteista.

Lastentarhaopettajuudesta ja opiskeluista tuli niin paljon kysymyksiä, että teen siitä kokonaan erillisen postauksen. 




Bloggaaminen
Kuinka usein pyrit julkaisemaan uuden blogitekstin?
Kesällä postaustahti on hirvittävän epäsäännöllinen, mutta normaalissa arjessa oon yrittänyt pitää postaustahdin kahdessa tai kolmessa postauksessa per viikko. Toki kiireet esimerkiksi koulun kanssa saattaa rajoittaa tätä tahtia.
 
Haastavinta bloggaamisessa?
Ehdottomasti ajankäyttö ja kiireisinä aikoina postausten tekeminen. Ajankäytöllä meinaan sitä, että löytää kiireidenkin keskellä aikaa bloggaamiseen.
 
Millaisia blogeja tykkäät lukea?
Sinänsä blogin genrellä ei oo mulle väliä. Kunha bloggaaja on aito ja se tulee teksteistä ilmi, on jo hyvä juttu. Toki persoonallisuus on tärkeä tekijä. Tykkään lukea blogeja, joissa on särmää ja persoonaa. Kokovalkoiset perus lifestyleblogit työntää mut helposti luotaan pois. Tykkään värikkäistä blogeista! 

Kauneus
Miten meikkasit nuorempana, ala&yläaste?
Ala-asteella en ees hirveästi saanut meikata kouluun (mikä oli hyvä juttu). Ehkäpä se oli huulikiilto ja ripsiväri oikeastaan, mitä koulussa kutosella käytin. Discoihin laitoin luomiväriä. Tuollon meikkaaminen ei hirveästi edes kiinnostanut.. Seiskaluokalla ja koko ylä-aste menikin sitten vahvoissa glamrockmeikeissä. Mitä enemmän kajalia, sen parempi! 

Onko sulla ulkonäköpaineita?
Tottakai on. Niitä avasinkin hieman tässä postauksessa. Lähinnä ulkonäköpaineet keskittyy painoon ja omaan kroppaan. Olen lyhyt nainen, jota on siunattu tisseillä ja takapuolella. Tuntuu, että välillä medioista ja muualta saa sen käsityksen, että lyhyillä ihmisillä ei saisi muotoja olla. Tai ylipäätänsä kellään. 

Millä nostatat sun itsetuntoa?
Seuraan Instagramissa paljon bodypositive-kanavia. Niistä saa hyvän fiiliksen! Myös keikkailu nostattaa mun itsetuntoa. Lavalla tuntuu hyvältä ja tiedän, että handlaan sen homman. Toki myös Antin kehut nostattaa itsetuntoa. 

Mistä ostat vaatteesi?
Suurimmaksi osaksi pyrin/haluan/ostan vaatteet kirpputoreilta. Toki myös BikBokista, H&M:ltä, nettikaupoista..
Lempimeikki?
Hyvä meikkipohja, kulmat laitettu ja vahva huulipuna. Toki vahva ja onnistunut keikkaimeikki on hyvä! 

Millaista vaatetyyliä et voisi kuvitella itselles?
Jotain todella klassisen kaunista ja naisellista. Ehkä jotku toimistohame,peplumpaita, korkkarit.. Ei vaan istuis mulle!

Mitä hiusvärejä sulla on elämäsi aikana ollut?
Eri sävyisiä ruskeita ja eri sävyisiä punaisia. On mulla ollut myös etuhiuksissa pinkki ja blondi raita!

Lemppari asukokonaisuus?
Tänä kesänä oon tykästynyt taas hameisiin. Joten joku söpö tyttömäinen hame yhdistettynä nahkatakkiin ja tennareihin. Syksyllä löysät villapaidat legginsien ja sukkahousujen kanssa. Lisänä maiharit <3 

Lemppari meikkituote?
Mineraalimeikit ehdottomasti!


Millaisista hiustyyleistä pidät?
Ei ole yhtä tiettyä mistä erityisesti pitäisin!
Lempivaatteet?
Leopardikotihousut! 

Kenen tyyliä seurailet?
Täytyy sanoa, että Instagramista löytyy ihanimmat tyylit! Esimerkiksi Instagramin käyttäjä villimilli on ollut jo pitkään inspiraationa! Pinterestistä löytyy myös inspiraatiota. 

Suosikkitatuointi ja miksi?
Tämä uusin koska mummon muisto <3 Ja värit!

Oikea hiusten väri?
Punertavan ruskeat

Kengänkoko?
34-35

Tulevaisuus, haaveet ja ihmissuhteet
Suurin haave?
Saada lapsia. Myös haluaisin musajuttujen etenevän.

Missä näet itsesi 5 ja 10 vuoden päästä?
Toivottavasti äitinä, bloggaajana ja laulajana. Töissä siinä ammatissa mitä haluan tehdä.

Mistä unelmoit kun olit 5v.?
Varmaan kissanpennusta ja jäätelöstä. 


Missä tapasit Antin kanssa?
Lyhyt versio: Tinderissä
Pitkä versio: Olin Antin kämppiksen pikkusiskon tutorina viime syksynä. Vietiin fuksit yhteen baariin, jossa Antti oli kämppiksensä ja tämän pikkusiskon kanssa. Antti kuuli, kun maanittelin kavereita vaihtamaan baaria ja Antti tuli juttelemaan mulle. Tai vähän ehkä vihjaamaan, että hän olisi menossa haluamaani baariin myös. Noh, enhän mä siinä mitään tajunnut. 

Muutaman päivän päästä huomasin, että Antti alkoi seurata mua Instassa ja muistin, että se oli se jäbä kenen kanssa hetken juttelin. Myöhemmin sama tyyppi tuli mua Tinderissä vastaan, tuli match ja alettiin juttelemaan. Ja tässä ollaan, suunnittelemassa meidän häitä ensi vuodelle <3 



Mitä vihaat ihmisissä?
Kaksinaamaisuutta ja valehtelua. Narsismia. 

Tavoitteet tälle vuodelle?
 Saada kandi aloitettua
 
Millainen mummo haluaitsit olla?
Sellanen, jonka luo lapsenlapset haluaa tulla.:D 

Haaveiletko omakotitalosta maaseudulla vai
kenties kerrostaloasunnosta suurkaupungin keskustasta?
Omakotitalosta tai rivitalosta kaupungin laitamilla


Mitä haluaisit tehä työkses, jollet ois LTO? 
Haluan olla kätilö. En koe enää lastentarhaopettajuutta mun juttuna. Oon ennen jo näitä opintoja miettinyt kätilöksi opiskelua ja nyt tän vuoden puolella se on vaan vahvistunut. 

Haluatko lapsia?
Haluan. 
Onks sul kummilapsia?
Kolme ihanaa tyttöä! 


Ootko läheinen sun siskojen kaa? 
Olen. Todella läheinen. 

3 kommenttia:

  1. Olen sun blogissa eka kertaa. Oli kiva lukea susta, oppi heti vähän enemmän susta.
    Osallistu Riviera Maisonin pyyhkeiden arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista