Sivut

sunnuntai 28. elokuuta 2016

Mitä kuuluu, syksy?

Sade osuu ikkunalautoihin ja ikkunaan, tuuli vinkuu vähän raollaan olevasta ikkunasta. Mä niin rakastan syksyä. Sadetta ja värikkäitä lehtiä, aurinkoisia kirpeitä päiviä, joissa voi haistaa jo tulevan sateen. Jokaisessa syksyssä on uuden alku. Vähän isompien ja vähän pienempien asioiden. Mulle syksy on aina ollut tapa aloittaa uusi vuosi, saada uusi startti. Onhan syksy tietyllä tapaa uusiutumisen aikaa. Mun uusiutumiseen kuuluu tietenkin uusia koulutarvikkeita, uusia kursseja, uusia vaatteita, uusia harrastuksia.. Syksy on mahdollisuus aloittaa puhtaalta pöydältä, olipa kyse sitten opinnoista, harrastuksista, elämäntavoista tai mistä vain. 


Mun syksy tulee olemaan melko kiireinen ja oon yrittäny psyykata itteeni jo tulevaan stressiin. Oon luvannut itelleni, että aikataulutan asiat nyt kunnolla, että turhaa stressiä tulisi vältettyä. Syksy tuo tullessaan ainakin opiskelukiireitä, sillä mun pitäis saada mahdutettua muutama viime vuodenkin kurssi kalenteriin. Syventävä harjoittelu alkaa myös jo syksyn aikana, sekä haluaisin saada valmisteltua asioita kandia varten. Aiheen valinnasta olis varmaan hyvä aloittaa?

Lisäksi hääjärjestelyt on jo täydessä tohinassa ja itseasiassa hääjuttuja voi käydä lukemassa mun hääblogista (klick). Kaikkeen tähän tuo oman mausteensa se, että aletaan nauhoittamaan Uuden Mantereen ensimmäistä täyspitkää levyä!

Odotan kyllä kovasti kaikkea, mitä syksy tuo tullessaan. Jopa koulua ja opiskelua, vaikka tällä hetkellä motivaatio opintoihin onkin täysi nolla. Ehkäpä taas oikeet ihmiset saa puhallettua muhun energiaa tai ainakin pientä motivoivaa paniikkia. :D En malta odottaa, että nään viikon päästä yliopistolla taas kaikki ne tutut ja kivat kasvot!

Ensi viikolla on muuten tulossa pitkästä pitkästä aikaa asupostausta, sillä mulla on teille esiteltävänä ihania asukokonaisuuksia syksyyn ja kouluun! Eli pitkästä aikaa näyttäydyn taas kunnolla kuvissa täällä bloginkin puolella. Pysykäähän siis kuulolla. Älkääkä muuten unohtako sitä, että voitte pyytää jotain tiettyä postausta. Ideat on enemmän kun tervetulleita!

Ihanaa syksyä! Muistakaa, että syksy on mahdollisuus
aloittaa alusta. 

 

2 kommenttia:

  1. Asuntopostausta kaipailisin :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on syksystä vähän ristiriitaset tunnelmat. Viilenevät aurinkoiset päivät on ihania, värikkäät lehdet, kumpparit ja värikäs sadetakki <3 Alkusyksyä rakastan. Harmaata ja jatkuvaa vesisadetta taas en... Tää syksy on mulle poikkeuksellinen, kun valmistun ihan outoon aikaan: keskellä syksyä. Eli siis uuden edessä todellakin tuun olemaan. Jos laskin oikein niin 14 vuotta oon ollu koulussa ja seuraavaks pitäis työelämään lähtee. Jännittävää mut silti niin houkuttelevaa!

    Ja hei, ihanaa syksyä sullekin! Nautitaan auringosta ja sen energiasta niin kauan kun sitä on.

    VastaaPoista