Sivut

keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

UFF ja uusi näyteikkuna

Kyllähän te kaikki jo tiedätte, kuinka mä rakastan kirppareita ja kaikkea siihen liittyvää. Olinkin aika innoissani, kun sain Jyväskylän UFF:alta viestin, jossa mua pyydettiin yhteistyöhön. Jyväskylän UFF muuttaa uuteen osoitteeseen lähemmäksi keskustaa ja uusi liike tarvitsi alkuun tietenkin uuden näyteikkunnan. Mua ja muutamaa muuta Jyväskyläläistä bloggaajaa pyydettiin siis kokoamaan kaksi asukokonaisuutta näyteikkunaan! Olin innoissani ja aivan pihalla. Enhän mä nyt ikinä ole somistanut yhtään mitään muuta kun itseäni.

Tänäänpä satuttiin UFF:alle yhtäaikaa sukunimikaiman, Juulian kanssa. Siinäpä kierreltiin sitten ympäri liikettä ja koottiin asukokonaisuudet. Juulialla ja mulla on onneksi sen verran eri tyylit, että riitaa vaatteista ja asusteista ei tullut! Noh, en usko, että muutenkaan olisi tullut mutta you know.. 


 Kolmisen tuntia vierähti aika nopeasti vaatteita valkkaillessa. Valikoimaa oli niin paljon ja kaikki löytämäni ihanuudet olisin kyllä voinut kotiuttaa. Käykääpä tsiigailemassa mun ja Juulian asukokonaisuuksia avajaisissa! Saattaapa sinne joku toinenkin bloggaaja käydä kokoamassa omat asunsa. 




Uusi UFF avaa ovensa 1.7. Avajaisviikolla on kuulema paljon hyviä tarjouksia, joten kipinkapin ostoksille siis vain! Ja uusi osoitehan oli siis Asemakatu 4. 

Minä suuntaan Provinssiin rokkailemaan viikonlopuksi!
Onko muita tulossa?


2 kommenttia:

  1. Kiva lukea sun blogias t.johanna

    VastaaPoista
  2. Oi vitsit vähän hyvä miettinykkin että minnehän se tulee ja en oo nyt kaupungissa käynytkään niin en ole huomannut että tullu siihen pannukakkutalon läheisyyteen ! :) täytyypä käydä :)

    VastaaPoista