Sivut

tiistai 7. huhtikuuta 2015

Salaattihommia!

Oon puhunutki täällä monta kertaa siitä, että oon ollu varsinkin nuorempana tosi nirso ruuan suhteen. Yksi inhokkiruoka, tai ruoka, jota en ole ymmärtänyt, on ollut salaatti. En oo ennen voinu käsittää, miten ihmiset a.) tykkää salaatista ja b.) tulee siitä täyteen. Oon myös ollut tosi nirso valmissalaatteihin, koska yleensä niissä on ollut yksi ainesosa, mistä en oo tykännyt tai liha on väärän kokoisina paloina tms. Korostan edelleen, että olen ollut hyvin,hyvin nirso.

Urheilun, parempien elämäntapojen ja nirsouden, kuin myös allergioiden vähenemisen kautta olen kuitenkin itsekin hurahtanut salaatteihin.Yksi paikka, josta saa aivan törkeän hyvän salaatin, on Miriam's. Tykkään muutenkin Miriam'sin leivoksista ja tarjoiltavista (aamupala varsinkin nam nam!), mutta Miriam'sin salaatit on mun herkkua.




Tällä hetkellä Miriam'sissa on saatavilla seuraavat salaatit: kana-caesar, currykana, paistettu vuohenjuusto, halloum, kana-vuohenjuusto ja lohisalaatti. Lisäksi päivän salaatti vaihtelee viikoittain. Miriam'sin nettisivuilta löytyy aina viikon salaatti, kuin myös keittolounaslista. Mun ehdoton lemppari salaateista on kana-caesar ja kana-vuohenjuusto! Mut on paistettu vuohenjuustokin aika ihana. Ja halloum. Oikeestaan noi kaikki!

Salaattien hinnat vaihtelee 9.90-11.90euron välillä ja vaikka tämä saattaa opiskelijaa hirvittääkin, kannattaa silti salaatti syödä. Kuten jo sanoinkin, salaatit on sikahyviä mutta myös todella täyttäviä!
Salaattiin kuuluu myös aina leipä ja arkisin lounasaikaan (11-14)  salaattiin kuuluu myös kahvi tai tee.



Ammattini vinkkelistä katsottuna Miriam'sissa on myös aika hieno juttu, nimittäin lasten salaatti!
Lasten salaatin hinta on 5.90e ja siihen tulee kanaa, viinirypäleitä, kurkkua, tomaattia, paprikaa, pähkinöitä ja hieman salaattia. Musta on ihanaa, että myös lapset huomioidaan! 

Jos siis haluatte hyvää salaattia niin suosittelen suunnistamaan Miriam'siin! Ja jos seuraa tarviitte niin voin tulla salaattikaveriks mukaan!  

 


5 kommenttia:

  1. Onpa herkun näköistä! Pitääpä kokeilla joskus!

    VastaaPoista
  2. Miten herkullisen näköisiä salaatteja! Ihanhan tässä tuli vesi kielelle :D

    VastaaPoista
  3. Mä voisin kaivata salaattikaveria Miriam'siin! Jos siis olit ihan tosissasi. :-)

    VastaaPoista