Sivut

sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Prinsessamekkoja,skumppaa,onnea - Häämessut

Eilen tosiaan kävin häämessuilla! Vaikka häät onkin vasta kahden vuoden päästä, pitäisi juhlapaikka varailla jo hyvissä ajoin. Onneksi lähdin, sillä tuolta löytyi muutama varteenotettava juhlapaikka, joita en netistäkään ole vielä löytänyt.  Ja olihan se nyt todella kivaa kierrellä,katsella, kerätä ideoita ja inspistä omaan teemaan tai koristeluun. Nyt saattekin kasan kuvia katseltavaksi noilta messuilta!

Olen käynyt muutama vuosi sitten häämessuilla ja nyt tuntuikin, että messut olivat hieman pienemmät, kuin silloin. En tiedä, oliko messualuetta vain supistettu vai oliko siellä vähemmän firmoja esittelemässä palveluitaan. Mainoksia ja muita esitteitä lähti kyllä mukavasti matkaan!

Tänäänhän tosiaan on mun synttärit (jee jee!), joten nyt lähden viettämään niitä! Sain jo aamulla kahvin sänkyyn laulun saattelemana, kohta menen kavereiden luo (koska ne on leiponu mulle synttäripullaa!) ja illalla mut viedään kuulema syömään! Ilokseni huomasin myös, että huominen on mulla vapaapäivä.

Kivaa sunnuntaita teille!

1 kommentti:

  1. Ensinnäkin hyvää synttäriä! Tää postaus on mun mielestä tosi onnistunu, kirjotit just mun makuun sopivan verran. Blogis vaikuttaa muutenkin tosi mielenkiintoselta, liityn lukijaksi :-)

    VastaaPoista