torstai 19. helmikuuta 2015

On värit kirkkaat ihan niinkuin valkokankaalla, kevään raju tuoksu ilmassa

Mikä olisikaan parempi tapa viettää aamut, kun likaisen peilin edessä istuminen ja  itsestään valokuvien ottaminen. Ainakaan tänä aamuna en keksinyt sen parempaa tekemistä, sillä tajusin, että mulla on nyt talven aikana ollut hirmuisen vähän kuvia itsestäni täällä blogin puolella. Asukuvailut ja muut on jääneet kyllä hyvin vähiin. Eivätkä nämä hurjat kaksi kuvaa yhtään sen parempia kyllä ole, kun pärstäkään ei näy! Hihi!

Aattelin tulla sanoo teille moikat, sillä musta ei täällä viikonloppuna luultavasti kuulu ja mulla on ollut hirmuinen blogi-ikävä tän viikon.Tuntuu, et tän kevään myötä herää eloon ja haluais vaan kertoo teille turhia juttuja. Mutta sitten muistin, että tää blogihan toki on mun ja voin kertoa täällä ihan mitä haluan ja milloin haluan. Luulen,että ens viikolla on tulossa kunnon postausrysä!

Mulla on jäänyt hirmuisesti postauksia rästiin ja mulla on siitä myös vähän paha mieli. Yliopisto nyt vaan on vähä semmonen oppilaitos, että etäpäivä ei todellakaan aina oo etäpäivä vaan aina tulee esimerkiksi iänikuisia ryhmätöitä.. Mua ahdistaa jo valmiiksi maaliskuun ryhmätentit ja kaikki palautettavat työt. Siihen päälle vielä se, että mun terveys on alkanut vähän reistailemaan yllättäen ja oon ollu vähän hukassa, että mikä mua vaivaa. Siitä asiasta ehkäpä postausta myöhempänä, kunhan tiedetään, mikä tätä tyttöä vaivaa!

Ja tosiaan se syy, miksi mua ei täällä viinkoloppuna näy, on SOOL:in Talvipäivät! Eli Suomen opettajaksi opiskelevien "kokoontumisajot". Paljon ohjelmaa,kavereita,ihmisiä ja bailaamista siis tiedossa! Mun mukana pysyt tietenkin Instagramissa, joten jos et oo seuraaja niin tiedät mitä tehdä! Ja jos et oo lukija niin liityhän toki!

Tunnin päästä pitäisi olla Kuntoportilla jo Salsa-reggaetonissa ja illalla pitäis vielä pistää muutamat kesätyöhakemukset menemään. Täällä vaan on ihan hirmuisen vaikea saada tän alan töitä, joten pidetään peukkuja! Mua jännittää huominen ihan hirmuisesti jo! Jännää lähtee muualle viikonlopuks!

Ja hei, jos oot Jyväskylästä tai lähettyviltä ja haluat olla mukana kehittämässä Second Hand-kulttuuria, käy täyttämässä tämä kaavake! Ihanainen ystäväni Johanna on kavereidensa kanssa perustamassa kesällä Jykylään uutta SH-shoppia ja kaavakkeella kartoittavat kysyntää ja muita tärkeitä asioita. Aikaa kaavakkeen tekemiseen menee 1.5 min, joten ei oo ajasta kiinni!:)

Aurinkoa!

 




3 kommenttia :

  1. Hei, täällä myös yksi talvipäiville lähtijä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oliko teillä hyvät Talvipäivät? Ite oon ainakin ihan rikki niiden jäljiltä.:D

      Poista
  2. Kävin täyttämässä, kuulostaa tosi huisille tuo 2nd hand -homma. :)

    Jos muuten yhtään kiinnostaa, niin käy liittymässä tähän ryhmään:
    https://www.facebook.com/groups/1480775218831688/ :)

    VastaaPoista