Sivut

torstai 8. tammikuuta 2015

25 asiaa minusta



1.Tunnen itseni tosi helposti ulkopuoliseksi, vaikka olisinkin porukassa sisällä. Välillä tulee vaan hirveän helposti tunne, etten kuulu tähän porukkaan ja näihin juttuihin. Oon tutkinut asiaa ja se on kuulema vesimiesten yleinen fiilis ja piirre. En osaa oikein selittää, mistä se tulee, sillä se ei johdu niistä ympärillä olevista ihmisistä eikä siitä, miten ne ihmiset kohtelis mua. Se fiilis vaan tulee.

2.En tykkää nuolla jogurttipurkin kantta, enkä tykkää syödä niitä reunoille vähän jo jähmettyneitä jogurtteja. H-y-i!

3. Mulla on todella pienet kädet. Kun aloitin kitaransoiton 8-vuotiaana, en voinut ottaa kaikkia sointuja, koska sormet ei yksinkertaisesti riittäneet tiettyihin sointuihin. Eikä riitä vieläkään. Muutamia kertoja baareissa baarimikot on tarttuneet tiskillä mun käteen ja hämmästelleet sen pienuutta. Ja en voi turvallisesti pitää oluttuoppia yhdellä kädellä, jos siinä ei ole kahvaa. Mun käsi ei vaan yletä tarpeeksi sen ympärille.Saiskohan oluen pienissä shottilaseissa? Lilliputtituoppi.

 4.Itken todella helposti "henkisistä asioista". Fyysisen kivun sietoraja on mulla aika korkea, mutta itken, kun katson Suurinta pudottajaa, elokuvia tai sarjoja..Itken myös säälistä todella helposti, koska välillä tuntuu, etten voi auttaa kaikkia niitä ihmisiä tai eläimiä, ketä haluaisin.



5.Haluaisin pelastaa maailman jokaisen elävän olennon vailla kotia,hoivaa,huolenpitoa,ravintoa..Haluaisin oikeastaan pelastaa koko maailman ja tehdä kaikille hyvän mielen.

6.Olen aikanatsi. Vihaan myöhästelyä ja tästä syystä itse olen hyvin, hyvin harvoin myöhässä mistään.

7.  En ole vieläkään tottunu kaupunkielämään siinä mielessä, että vetelen alasti kotona ihan niinkuin kotikotona. Erona se, että kotikotona ympärillä oli metsää ja kukaan ei alastomuuttani nähnyt. Kaupungissa pitäisi tiedostaa, että muutaman metrin päässä on vastapäinen kerrostalo ja sieltä näkee meille suoraan..

8. Rakastan suolakurkkuja. Varsinkin Subwayn suolakurkkuja.

9. Isovarpaani on kohtuuttoman pitkä verrattuna muihin varpaisiin! Jos isovarpaan koko menisi suorassa linjassa ylöspäin muiden varpaiden kanssa, olisi kengänkoko yhtä kokoa pienempi. Onneksi näin ei ole, koska jo nyt 34-35 kokoisten kenkien löytäminen on vaikeaa.


10. Jatketaan oudoilla kehoasioilla, nimittäin mun masussa on jotakin. Siis ei sisällä, vaan itsessään masussa. Molemmilla kerroilla, kun oon ollut ottamassa napakorua, lävistäjät on sanoneet "voi kun sulla on söpö massu!!". Viimeisimmällä kerralla lävistäjä jäi silittelemään ja katselemaan mun masua..Piti parin awkwardin minuutin jälkeen muistuttaa, että lävistystoimenpide on vielä tekemättä ja haluaisin sen nopeasti alta pois. Myös Simo on hulluna mun masuun. Se on kuulema sympaattinen. Myös siskot on vitsailleet mun ruskeasta bellystä, sillä mun masu on ainut asia, joka mussa ruskettuu...

11. ...tai ruskettui, nykyisin en rusketu. Paitsi Bulgariassa vähäsen. Mutta muuten en. En kyllä palakaan.

12. Ja vieläkin kehoasioilla jatketaan! Mursin oikean käteni todella pahasti (olkapäästä ranteeseen Z:n muotoinen) kuusivuotiaana, joten nyt se vinksottaa hassusti virheasennossa ja on luumurtumisista johtuen myös sentin lyhyempi, kuin vasen käsi. Saan myös väänneltyä sitä oksettavan näköisiin asentoihin.

13. Minulla on viisi tatuointia

14. Oon tosi melankolinen ihminen ja vaivun haikeisiin fiiliksiin tosi helposti. Esimerkiksi biisit ja niiden tunnelma vie mut tosi helposti mukanaan, samoin kuin samaistun sarjojen ja elokuvien ihmisten tunteisiin välillä vähän turhankin helposti. Tämä piirre on yhteydessä vesimiehen piirteisiin.

15. Tykkään pestä hampaat suihkussa. Siitä tulee jotenkin paljon freshimpi olo, kun että ensin kävisi suihkussa ja sitten pesisi hampaat.


16. Mua kiinnostaa ihan hirveästi syömishäiriöt, niistä tehdyt tutkimukset ja niistä kertovat blogit ja artikkelit. Siinä on jotain tosi mielenkiintoista, miten ihminen voi nähdä kehonsa niin erilailla, kun mitä se oikeasti on.

17.Kiinostuksen kohteisiin kuuluu kaikki rikosasiat ja olisinkin halunnut joskus poliisiksi. Vaikka naisilla ei pituusrajaa poliisikouluun enää olekaan päätin turvallisuuden nimissä jättää tämän ammattihaaveen taka-alalle. Asiasta keskustelin myös poliisi-kummisedän kanssa. Eihän sitä tiedä, jos joskus vaikka kriminologiaa huvikseen lukisikin!

18. Leikitään Simon kanssa joskus piilosta. Järjestetään myös balettiesityksiä ja leikitään Ninja-leikkiä.(Kurkkaan sohvan takaa,lasken pään takas sohvan taakse. Joka kerta ku lasken pään, Simo tulee aina vähän lähemmäs mua..Se on oikeesti hauskaa ja jännää!:D )

19. Saan ihmisistä "vibat" tosi helposti. Aistin ihmisten tunteet aika herkästi ja uusien ihmisten kohdassa tiedän aika nopeasti vibojen perusteella, tullaanko hyvin juttuun, vähän vähemmän juttuun vai ei ollenkaan juttuun. Joskus ajattelin, että oon vaan tosi nopea tekemään päätelmiä ihmisistä ja näin tän jopa vähän huononakin piirteenä. Yritin vältellä näitä viboja ja ajatella järjellä, mutta ne vibat on vaan todella vahvat ja tähän asti aina olleet oikeassa.



20. Tykkään hirveästi saduista ja varsikin keijuista,haltioista ja merenneidoista..Kaikesta mystisestä ja kauniista.

21. En tykkää syödä yksin.

22. En tykkää syödä tuntemattomien seurassa. Se jotenkin hävettää. Eli jos syön nähtesi, olet ansainnut luottamukseni.:D

23. Mua hävettää vieläkin, kohta 24-vuotiaana ostaa vessapaperia,siteitä ja tampooneja. Piilotan ne aina korin/kärryn pohjalle, ettei kukaan nää.


24. Tykkään tequilasta!

25. Sunnuntairituaaliksi on muodostunut Nerdeen kahden ekan levyn kuunteleminen. Ihanaa poppista ja tulee hyvä mieli!








18 kommenttia:

  1. Musta se jogurttipurkin reunoilla oleva jogurtti on parasta! :D

    VastaaPoista
  2. A-p-u-a. Nää vois melkein olla mun kirjoittamat faktat itsestäni, ainoana erona se, että oon kauris enkä vesimies... :D

    ps. Ihana blogi. Palaan tänne aina vaan uudestaan, vaikken mitenkään aktiivisesti yleensä blogeja luekaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha..:D Onneks en oo outoilujeni kanssa yksin! :D Ja kiva jos tykkäät lukea ja palaat tänne uuestaan.:) Kiitos. :3

      Poista
  3. 1, 3, 4, 7, 14, 16 ja 22 samat mulla :D tai no toi kolmonen, mulla on kai vaan lyhyet ja paksut sormet. Ja ihana toi 18! :D miä leikin vain lasten kanssa, ois hauskaa osata leikkii ilmankin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo toi 18 on yllättäny monet..:D Ollaanki monta kertaa Simon kaa puhuttu et mieti, ku joku näkis mitä me täällä tehään.!:D

      Poista
  4. Haha. Mullakin on sama ongelma kuin sinulla tuossa faktassa 7. Toivottavasti kukaan ei ole sattunut vain näkemään mitään.. :D

    Ps. Tämä blogisi nykyinen ulkoasu on todella kiva :3 Mua vain häiritsee kun tuo tausta liikkuu mukana rullatessa sivua ylös ja alas. Jos haluat kokeilla miltä se näyttäisi "naulittuna" paikalleen, niin se onnistuu kun menet bloggerissa malli -> mukauta -> taustaväri -> ja sieltä pitäisi löytyä kohta "Vieritä sivun mukana", josta pitäisi ottaa raksi pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vitsi kiitos tosta ohjeesta et saa ton pysyy paikallaan! Oon yrittäny ennenki sitä jollai koodeilla eikä oo onnistunu! Kokeilenkin tota heti! Kiitoos!:)

      Poista
  5. Mä löysin niin monta samaa juttua tästä postauksesta :) Pakko jotain nyt laittaa tähän ! Mäki tunnen itteni helposti porukassa ulkopuoliseks enkä osaa sanoa mitään.. Se on vähä kiusallista kylläki :/ Mäki itken tosi helposti, varsinki jos joku lempihahmo tai muu kuolee sarjassa.. Ja tieteki kun loukkaannun helposti, niin sillo itken myöski helposti. Mäki haluaisin pelastaa kaiken maailmassa, ihan kaiken minkä voisin.. Siksi lähdin opiskelemaan lähihoitajaksi, että voisin auttaa edes jotenki ihmisiä. Mietin myös eläintenhoitajan alaa ! Mäki pesen hampaat aina suihkussa kun voin ja myös 17, 19 & 22 pitää paikkansa. Ehkä just siks tykäistyin sun blogiin niin paljon ku vaikutetaa ainaki jonki verran samalaisilta ellei paljonki (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä kiusallista, jos tuntee ittensä ulkopuoliseks..Mulla ainaki menee "luukut kiinni" ja tulee tosi ahistava olo.Sit ku vielä alkaa miettii et no miks nyt tunnen näin ku pitäis olla hauskaa ja muuta..Mutta onneks mulla ainaki iän myötä toi on vähentyny tosi paljon.:)

      Poista
  6. Apua täs on tosi monia mihin samaistun ihan kybällä. :D 1, 4, 5, 14, 16, 17 vaikka mä en varsinaisesti ole halunnut olla poliisi, enemmänkin joku fbi agentti. :D Ja vielä 19, sain kerran jopa ihan tuntemattomasta ihmisestä tosi huonot vibat pelkästään sen fbn perusteella (mitä mulle ei ees näkynyt kunnolla koska ei ollut mun kaveri), kaikilla muilla oli tosi ruusunen kuva siitä kunnes paljastu hitosti kaikkea paskaa mitä se on tehnyt. :D

    P.S. Aivan ihana toi headeri ja tää ulkoasu muutenkin. :)
    P.S.2. Mäkin olen vesimies!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi vibat on nii hämärät! :D Ku just mietin et hitto oonko vaan tosi tuomitseva jos en kestä kahen minuutin jälkeen olla jonkun seurassa ku se ärsyttää ja siitä saa nii pois luotaan työntävät vibat! Ihanaa, et on muitaki tälläsiä! :D

      Kiiiiiiitoos kovasti ulkoasu/headeri kehusta! Tykkään itekki kyllä tästä ihan kympillä! JA vesimiehet rulaa! ;)

      Poista
  7. Vaikutat mukavalta ihmiseltä! Niin ihania nää kuvatkin :-)

    VastaaPoista
  8. Näitä on tosi kiva lukea! Itselläkin tälläinen pyörii luonnoksissa ja oottaa vielä muutamaa täydennystä :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullaki meni aika kauan, ennenku sain täytettyä semmosia mielenkiintosia faktoja.:)

      Poista
  9. Tää on niin hämmentävää miten on niin paljon yhtenäisyyksiä! Sait juuri uuden lukijan :D Ja sori kun tälleen ihan omia aikojani kommentoin vanhoihin kirjotuksiin... heh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos lukijaksi liittymisestä.:D Eikä mitään, ihanaa, että joku jaksaa lukea näitä vanhempiakin!:)

      Poista