Sivut

lauantai 3. toukokuuta 2014

Kauneushöpinää-L300

Eilen heräsin,tallustelin vessaan ja katsoin peiliin. Meni hermot. Iho-ongelmat ovat palanneet,vahvempina kuin koskaan. Olen usein täälläkin maininnut, että ihoni on todella kuiva. Olen ylistänyt Nivea Cremeä halpana ja hyvänä rasvana, ja sitä se on vieläkin. Mutta nyt tulee se kuuluisa mutta!.. Olen tainnut allergioitua sille,kuin myös Tigin shampoille. Jos pesen hiukset Tigillä,päänahka kutiaa,ja tulee nokkosrokkoa. Sama tapahtuu Nivea Cremeä laittaessa. Iho ärtyy, suomuilee,nokkosrokkoilee,kutiaa. Hemmetti.

Voitte siis kuvitella ihanan combon,mikä yön aikana oli tullut,kun illalla olin pessyt hiukset Tigillä ja laittanut kasvoille oikein roimasti Niveaa. Ah,tuo jumalallinen olento,joka peilistä minua katsoi! Niinpä mentiin Sokkarille, ja ostin ihonhoitosarjan, jota olen jo jonkin aikaa himoinnut. Tässä se kuvamuodossa tulee,tadaa:
 
Eli siis Ruotsista Suomeen tullut,apteekkitasoinen ihonhoitosarja,L300. Olin lukenut L300-sarjan arvosteluja netistä ja tuote vaikutti hyvältä. Hajusteeton,kuivalle ja herkälle iholle suunnattu. Kuin tehty minulle. Hintakaan ei päätä huimannut, vaikka kyllähän se kirpaisee, jos rasvapurkki maksaa yli 2 euroa. No,okei,isi nämä maksoi tällä kertaa.Kiitos Papa!

Sarjaani kuuluu yövoide,päivävoide,silmämeikin/huulipunan poistoaine (tää oli mahtavaa,ei enää tartte hinkuttaa huulipunia pois niin, että nahkatkin lähtee!), puhdistusvaahto (olemassa myös puhdistusmaito) ja kasvovesi. Eiköhän näillä päästä alkuun? Puhdistusvaahtoa olen aina karttanut,sillä nehän kuivattaa yleensä melko paljon ihoa. Myyjä kuitenkin suositteli tätä vaahtoa, ja täytyy sanoa, että eipä ihoa kiristellyt tämän vaahdon jälkeen.

Kasvovesi oli siis ainoa,mikä oli merkattu normaali -ja sekaiholle. Tämä ei kuitenkaan kuivata,joten sitä voi kuulema huoletta käyttää näin rupikonna-ihollekin.

Rasvoissa ihanaa on se, että ne ovat hajusteettomia. Itse en nimittäin hirveästi tykkää tunkea naamaan mitään liian hajustettua,vartalorasvat ovat sitten asia erikseen. Rasvat ovat kevyitä mutta kuitenkin kosteuttavia.Ja riittoisia! Lisäksi nämä paketit ja purnukathan ovat älyttömän söpöjä!


Silmä -ja huulimeikin poistoainetta en ole vielä päässyt testaamaan, sillä eilen ei kumpaakaan minulla ollut. Olen kuitenkin erittäin luottavaisilla mielin. Aion tänään vetää naamaani megahuulipunat ja silmämeikit, ja pistää tämän mömmön todelliseen testiin!

Päivän perusteella tuotteet ovat hyvälaatuisia ja sopivat naamaani. Käytän näitä nyt sen muutaman viikon, ja teen tilanneraporttia ennen/jälkeen kuvineen päivineen. Toivotaan, että nahka alkaa voimaan paremmin!

Oletteko te kotiuttaneet kyseisiä tuotteita?





6 kommenttia:

  1. Ihana blogi sinulla ! <3 :3

    VastaaPoista
  2. oi vaikuttaa hyviltä tuotteilta, ootan innolla tilanneraporttia! paljon noihin kaikkiin suunnilleen meni rahaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää kaikki maksoi yhteensä 49e. Onhan sekin paljon,esim.opiskelijalle,mutta halvimmasta päästä,varsinkin,kun tää tuntuu toimivan!:) Ja kasvojenhoitotuotteisiin kannattaa kyllä satsata!:)

      Poista
  3. kiitos vinkistä ! t. atoopikko ruudun toisella puolella :-D hyvän kokonen setti ja eikä hintakaa nyt ihan päätä huimaa mua opiskelijanakaan, koska tiedän miten hemmetin paljon rahaa voi parhaillaan upota iho-ongelmien hoitamiseen.. tsemppii sulle! ja hei pakko kysästä kun kuvat näytti niin kivoilta että millä muokkailet? :)

    http://nea-catchthedream.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo,kyllähän noihin rasvoihin tosiaan saa rahaa menemään ihan hyvin.:D Toivotaan että tää tästä menis ohi.:) Muokkailen mun kuvia netistä löytyvällä ilmaisohjelmalla, osoitteesta iPiccy.com löytyy. Tosi kätevä,helppo ja hyvä ilmaisohjelma! Saa lisäominaisuuksia tietty lisää jos maksais,mutta mää ainaki tolla ilmaisella oon pärjännyt tosi hyvin.Sinne vaan testailee!

      Poista