keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

My Style-Wednesday

farkut-kirppari/oranssimusta paita-kirppari/hattu-kirppari/takki-H&M
Tänään oli sitten tämännäköinen päivä. Koska aurinko paistoi,piti pistää keväthattu! Rakastan kyllä tota kirpparilöytöä yli kaiken! Hattu tekee monesta melko tylsästäkin asusta kivemman ja persoonallisemman. Nyt kesän tullen ainakin sellaiset tyylikkäämmät olkihatut alkaa tehdä tuloaan kauppoihin. Kannattaa hommailla itselleen sellainen: moni kesäasu piristyy hatun myötä,eikä auringonpistoksiakaan saa! Vaikka perinteisesti Suomen kylmässä ja sateisessa kesässä sen vaaraa ei olekaan

Mulla on myös pieni hiuskriisi. Kriisi nimeltä värin kuluminen ja Colormask loppu,shieet! Olen viimeisetkin mandarin Colormaskit siis tuhlannut jo viikko sitten. Rahaa en juuri nyt myöskään jaksaisi tuhlata Colormaskiin,tai hiusväriin.. Kestäisköhän kulahtanutta väriä ja juurikasvua katsella vielä muutaman viikon?
Alla olevassa kuvassa en sitten ole surullinen,aurinko paistoi silmiin!


Olen myös pähkäillyt pitkään parvekkeen sisustamisen kanssa. Tässä uudessa kämpässä keittiö ja parveke on olleet ne kohteet,mihin olen halunnut panostaa. Täällä parveke myös on täysin harmaa,joten haluan sisustaa sen kivaksi hengailupaikaksi kesälle. Inspiraatio on vain pitkään ollut hukassa. Eilen löysin kuitenkin kirppariryhmästä inspiraatiota antavat tyynynpäälliset ja inspiraatiohuuma otti vallan! Alankin kohta selailemaan lisää kirpputoriyhteisöjä,parvekehärpäkkeiden löytymisen toivossa.. Olen myös alkanut opetella erästä kivaa biisiä! Ajattelin sitten kuvata sen biisin laulelut ja soittelut, ja laittaa sen tänne..

Kivaa keskiviikkoa kaikille,toivottavasti teilläkin paistaa aurinko!!

7 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. ldöglöjmlka en yhtää ikinä tiiä, et miten näihin kommentteihin pitäis vastata.Mutta vastaan itsekkäästi että kiitos.:D

      Poista
  2. Tuo hattu sopii sulle todella hyvin! Ihanan raikas blogi :)

    www.meriulrika.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Toivottavasti sitä raikkautta tuo lisää viikonloppuna tehtävä ulkoasu-uudistus!

      Poista
  3. Selailin tässä blogeja ihan randomilla läpi ja pakko on nyt kyllä jättää kommentti (toivottavasti ei ole ärsyttävä) mutta oletpa muuten ihan helkkarin soma:3 Aivan upea tyylikin, tyksin^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha,no ei ole ärsyttävä,todellakaan.:D :) Kiitos paljon molemmista kommenteista! :3

      Poista
  4. Miks sulle sopii hatut noin hyvin ja mulle ei yhtään :-( Tai en tiiä saattais ehkä sopiakin, mutta ku ei osaa käyttää niitä senkään vertaa :-D Kesällä mulla oli täydellinen kesälätsä, mut se meni pilalle kun tungin sitä matkalaukkuun.. Pakko käydä hakemassa uus samanlainen tälle kesälle!

    Mulla tuli muuten just ihan hirveä ikävä mun entistä punasta tukkaa </3 Sulle sopii toi väri mielettömän hyvin! :) Tulipas sekava kommentti :D

    http://poropostia.blogspot.fi/

    VastaaPoista