tiistai 15. huhtikuuta 2014

My Style-Tuesday


Paita-H&M/ hame-kirppari/koru- Carnival Skulls/nahkalegginsit-H&M/panta-kirppari/kengät-H&M

Tiistai! Tänään ei ollut koulua, joten aamullakaan ei tullut vaatekriisejä tai kiirettä. Ja tänä aamuna pukeutumisfiilis oli harvinaisen selvä,koska halusin laittaa hameen. Hameita pidin joskus ylä-asteela tosi paljon,mutta sitten jostain syystä se väheni.Tykään tuosta farkkuhameesta koska a.) siinä on korkea vyötärö b.) siinä on taskut c.) se on kirpparilta. Tuo hame käy myös monien eri asujen kanssa joten whuhuu!


Tykkään myös ihan sairasti mun Ariel korusta, koska Ariel on siinä vähän erilainen.. Tuolta Carnival Skullsilta löytyy vaikka mitä ihania koruja,eivätkä ole edes kalliita!


Nyt pitäisi alkaa tekemään koulun Aarrearkkua (siis kirjaa,mihin on pistetty lauluja,askarteluideoita yms.), koska huomenna aamulla se pitäisi esitellä koko luokalle.. Huomenna mulla on myös viimeisestä top-jaksosta arviointikeskustelu..JAIKS! Toivotaan, että arvijoija on lempeä...

Näkymisiin!

4 kommenttia :

  1. Oi että, miten ihana asu sulla taas on! Sulla on aina niiin ihana asuja :-) oon monesti tänne blogiin tullessani aatellut, että klikkaanko 'lue' näppäintä, niin nyt sen sitten tein !

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei kiitos! :) Kiva,jos asut miellyttää!:)

      Poista
  2. Meidän tyylit eroaa aika paljon, mutta oon kauheen tykästyny sun kuteisiin! :D Osaat jotenkin hyvin yhdistellä vaatteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ite kans tykkään muiden tyyleistä,mut sit ne tyylit ei kyllä ikinä sopis mulle.:D

      Poista