Sivut

torstai 3. huhtikuuta 2014

I am back,stronger than ever!


















































Ette usko,millaisissa viekkareissa ja omantunnon tuskissa olen pyörinyt tämän viikon! Nimittäin sen takia, etten ole päässyt tänne kirjoittamaan! Kävipä nimittäin niin, että eräs nimeltämainitsematon yhtiön ei ole lähettänyt meille postissa uutta internettiä, joten mitenkäs minä sitten tänne kirjoitan.Hemmetti.Tiedän, että olette itkeneet poissaoloani viimeisen viikon,mutta ei hätiä,olen täällä taas!






































Viime viikonloppunahan meillä oli tosiaankin se muutto! Se meni hyvin,lauantai-iltana oli kaikki tavarat paikoillaan ja koko kämppä tuntui kodilta! Sunnuntaina kävin repimässä hiuksia päästä JAMK:illa,nimittäin vihonviimeinen henkilökohtaistamissuunnitelma tuli tehtyä! Eikä aikaakaan mennyt kuin 5h 30minuuttia. Huhuh,sanon minä.


Tietokoneluokasta hyppäsinkin suoraan alakerran studioon, jossa Uuden Mantereen poijaat äänitteli matskua! Tulipa nimittäin hemmetin hyvänkuuloista! Maanantaina alkaa laulujen äänitykset,enkä malta odottaa äänityksiin pääsemistä! Olen käynyt homeongelmista johtuen nyt kaksi viikkoa suolahuone-hoidossa,mutta siitä kerron toisessa postauksessa enemmän.Mutta pointtina se, että ääni alkaa olla kunnossa!
























Viikko on menny työssäoppimassa,koulujuttuja tehdessä,suolahuoneella,kotona..Tuntuu, että koko viikon on saanut ravata ympäriinsä hullun lailla. Niinpä lähdenkin huomenna rauhoittumaan Helsinkiin! Minä ja nuorempi isosiskoni Henriikka matkaamme isosisko Karoliinan luokse viettämään sisarusviikonloppua! Huippua!

Luvassa on manikyyriä,kasvohoitoja,brunssia,kirpputoreja.. Ja tietenkin taukoamatonta puhetta ja naurua! En malta odottaa!

Tässäpä tällainen pikkupostaus tämän hetken tilanteesta. Lähinnä halusin muistutella, etten ole unohtanut teitä!

Käytiin tänään Jennin kanssa myös kuvailemassa Harjulla!
Mitäs tykkäätte kuvista?

 

2 kommenttia:

  1. Tosi kivoja kuvia mun mielestä :) Noi kengät on ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Noi kengät on ihanat,mutta muistutan erehdyttävästi Bambia jäällä niiden kanssa.:D

      Poista