Sivut

tiistai 8. lokakuuta 2013

It's a party, party, party!

Oi voi ja voi voi!

Näillä fiiliksillä herättiin sitten tähänkin maanantaihin. Kuitenkaan tämä huudahdus ei millään tapaa ollut negatiivissävytteinen, vain erittäin positiivinen! Onpahan nimittäin ollut niiiiiin maukas viikonloppu takana, ettei pitkään aikaan.

Perjantaina oli helppo päivä koulussa, 08.30-12.00. Olin päivän jälkeen kuitenkin ihan poikki, pitkästä aikaa puol ysin aamu + sairastelusta toipilaana= nukuin 2.5 tunnin päiväunet. Mutta kuin taikaiskusta, päikkyjen jälkeen olin virtaa täynnä!

Siispä päätettiin S:n kanssa lähteä Aussie bariin katsomaan kaverimme Nikon trubakeikkaa, ja sen jälkeen oli suunnitelmissa suunnistaa kotiin. Noh, keikan jälkeen Niko kuitenki sai suosuteltua meidän karaokebaari Helmeen. (Niko lupas tarjota halpaa kaljaa..Toimii aina..) Istutiin sohvilla,juotiin olutta (minä join vettä koska lääkekuuri..) kun yhtäkkiä S pomppasi ylös ja juoksi salamannopeasti tanssilattialle! Tanssilattialla nimittäin oli melkoinen porukka S:n kavereita Kotkasta, joita osaa en ole itse ikinä nähnyt, ja osan näin viimeksi kesällä.
Voi sitä riemua! Noh, siinä menikin sitten ilta karaokea laulaessa,jutellessa ja juodessa.

Tarinamme seuraavaa käännettä en itsekään ymmärrä.. Seuraavaksi löysin itseni Club Escapen tanssilattialta (TAAS!). Kyseisessä baarissa olen käynyt sen kaksi kertaa koko sinä aikana, kun se on ollut pystyssä.. Ja nyt samalla viikolla tulee käytyä kaksi kertaa siellä, mitä ihmettä! En kuitenkaan laskisi Escapea ihan sellaiseksi...hmm..noh, minun näköiseksi baariksi..Mutta hauskaa oli! Ensin kuitenki jouduimme tekemään hieman töitä, jotta portsarit päästäisivät hieman vahvemmissa tumuissa olleen kaverimme sisään..

Siellä me jorailtiin ja tanssahdeltiin pilkkuun asti ja sitten kotiin nukkumaan.

Hassua,miten lähdet liikenteeseen sillä ajatuksella, että keikka ja kotiin nukkumaan, ja sitten tulet kotiin 05.00 aamuyöllä ryytyneenä biletyksestä. Noh, elämä yllättää ja elämä on!

Lauantaina heräiltiin aika väsyneenä 11 aikaan..Oltiin nimittäin sovittu duon promokuvaukset alkavaksi 1 jälkeen. (Promokuvauksista tulossa vielä erillinen postaus..) 5min ennen kuvauksiin lähtemistä S vielä oksenteli vatsansa sisältöjä vessassa ja minä etsin sopivia vaatteita päälle. Onneksi S piristyi ja minä löysin vaatteet päälle, ja päästiin kuvaamaan!

Kuvausten jälkeen oltiin sovittu keskustaan treffit S:n kaverin kanssa. Mentiin Coffee Houseen, minä söin puolikkaan mozzarella foccacian ja marjapirtelön. Ihan kiva ja hyvä aamupala siinä klo 16.00 jälkeen.. Noi Coffarin foccaciat ja pirtelöt on muutenkin tosi hyviä! Harmi vain, että pirtelöistä lemppariani,mansikkaa, ei enää myydä..

Koska S:n kaverin juna ei vielä hetkeen olisi ollut lähdössä, päätettiin mennä Old Brick's Inniin vielä yksille. Minä siemailin sivistyneesti yhden Somersbyn. Sitten saatettiin kaveri junalle, ja mentiin kotiin. Illalla pyörähdettiin  vielä Red Neckissä katsomassa CoverSnake-bändiä.

Sunnuntaina oli äänityspäivä. Saatiin vihdoin äänitettyä meidän duon kappale "Muuttolinnut" koneelle.Jee! Muutamia kohtia pitää tänään vielä ottaa uusiksi, ja sitten se on täysin ready! Illalla kävin ihanisen I:n kanssa lenkillä! S lähti vielä Neckin jameihin, minä jäin kotiin koisimaan.

Siellä sitä ääntä on!

Tänään mulla on ollut etäpäivä koulusta, samoin S:llä. Aamusta tein yhden koulutehtävän, ja äsken kävin keskustassa Centrum kirpputorilla. Ostin yhden siistin mustan paidan ja takin. Muuten tääkin päivä menee varmasti kotona löllöillessä.


Aamupuuro <3


Että sellainen pitkä viikonloppu on mulla ollut! Kauheasti tekemistä ja menoa, mutta kuitenki rentoa ja kivaa! Oli mukava nähdä ihmisiä kunnolla pitkästä aikaa ja eka promokuvauskokemuskin oli kiva!

Ajattelin tehdä teille perjantaina postauksen aiheena My Style. Ideana on, että otan jokapäivä tällä viikolla kuvan asustani ja kerron teille, mistä olen vaatteet hankkinut ja miksi pidän kyseisestä asusta..Miltäs tälläinen postaus kuulostaa?

Ihanaa maanantaita kaikille!



-A-



2 kommenttia:

  1. Kirjotat tosi kivasti ja kiinnostavasti :3

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista