Sivut

sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Asiat, jotka tekevät minut onnelliseksi





~ Aurinko paistaa!
~ S tulee tänään kotiin
~ Jaksoin käydä lenkillä (kuvat on otettu lenkkipolulta)
~ Olen löytänyt oman alani 
~ Ensimmäistä kertaa elämässäni tykkään opiskella


~ Syysloma!
~ Pääsen huomenna uimahalliin
~ Ja ehkä Rossoon syömään
~ Mulla on paljon kavereita



~ Olen vihdoin taltuttanut flunssan..
~ ..ja ääni kestää laulaa
~ Biisi-ideoita on valtavasti..
~ ..ja taidan saada vihdoin niitä ideoita myös paperille


~ Oon myös alkanu tykkäämään keikkailusta..
~  ..enkä enää jännitä sitä yhtä paljon
~ Nään ensi viikolla kummi-/siskontytön


~ En nähnyt painajaisia viimeyönä
~ Mun läheisillä menee kaikilla aika hyvin
~ Mun siskoilla on hyvät miehet ja hyvät parisuhteet
~ Ja niin on myös mullakin


~ Oon alkanu löytämään oman tyylin (niin laulussa, kirjoittamisessa, kuin myös pukeutumisessa)
~ Muutenki tuntuu tosi hyvältä olla minä (jos tiedätte mitä tarkoitan tällä)
~ Demon äänityshommasuunnitelmat etenee
 

~ Vieläkin se, että sain yliopistosta paikan. 
~ Ja ensi vuoden suunnitelmat on muutenkin selvillä


~ Tänään tulee Sex and the City-leffa
~ Ja näen ens viikolla myös kisut, kun meen kotikotiin!
~ Eilinen Tampereen pikareissu tekee kans mut onnelliseksi!


~ Mulla on S:lle maailman paras synttärilahja 
~ Ne uudet saappaat
~ Äiti värjää mun hiukset ens viikolla!
~ Elämä tuntuu rullaavan!


 Huomenna pyrin tekemään postauksen, jossa olisi sitten taas asukuvia ja tekstiä vähän enemmän. Toiveita postauksista saa laittaa kommenttiboksiin tai sähköpostiin!

Rentoa sunnuntaita kaikille!

-A-

10 kommenttia:

  1. Aivan upeita kuvia ♥ Tsekkailin muutenki sun blogia niin tää vaikuttaa kyllä kivalta blogin alulta :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ♥ Ja hyvä jos vaikuttaa kivalta, jää seuraamaan mihin tää kehittyy!:)

      Poista
  2. oikun ihana tämä ulkoasu! kivaa ku ei oo hirveesti kaikkea täs, vaan tällänen mukavan simppeli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kans yksinkertaisesta ulkoasusta, vaikka jonkun mielestä tällänen vois olla aika tylsä.:) Jos jonkun bannerin sais tehtyä jossai vaiheessa. Kiitos kommentista!:)

      Poista
  3. Ihanaa, Stuubert!
    -Lilli-

    VastaaPoista